lördag 14 mars 2015

Du kommer lyckas!!

En kompis från grundskolan hörde av sig till mig idag och berättade om sina mål då han kände igen sig i mitt tänk jag har skrivit om här. Det är riktigt kul att höra hur dedikerade personer är mot sina mål.
Hans mål är att komma till världseliten inom golf och jag blir inspirerad av att höra hur han har nått sina milstolpar på vägen till vart han är idag. På lediga dagar kan han gå upp tidigt på morgonen för att träna golf till sent på kvällen för att han vet vad han vill med livet. Personer som honom tycker jag är riktigt häftiga då de vart de vill och ger sig fan på att ta sig dit.
"Sätt upp mål, och ge aldrig upp förrän du nått dem. ha viljan och ha tålamodet. älska det du gör." Det är säger han själv vilket visar hur dedikerad han, tycker det han gör är hur coolt som helst då det inte är många som vågar satsa så hårt.
Du har mitt stöd hela vägen och du komemr dit du vill en dag, fortsätt bara kämpa hårt och våga. Längtar tills jag får se dig i eliten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar