torsdag 12 mars 2015

En av mina drömmar!

Jag har många drömmar och visioner i mitt liv men den största och mest generella är att få dela med mig av mina erfarenheter och kunskaper. Detta vill jag göra genom att komma ut och föreläsa om ämnen som för tillfället rör skolan och tiden i senare högstadiet samt gymnasiet. Hade möjligheten senast idag att dela med mig av mina erfarenheter angående studieteknik via en föreläsning vi i företaget kallar "Plugga Smart". Där delar vi med oss av våra bästa tips angående studier samt olika tankesätt för att bli motiverad och orka med plugget när det är tungt.

Det är helt underbart för mig att stå framför så många individer och dela med mig av mina kunskaper samt erfarenheter. Allt blir även så mycket bättre när en person kom fram efteråt och tyckte att det vi gjorde var super grymt och visade sin uppskattning extra mycket. Kan jag motivera och inspirera i alla fall en av de 40-50 som satt där idag är jag mer än nöjd.

Detta är att leva min dröm! Hoppas att de som lyssnade tyckte det var lika kul som vi i företaget tyckte :)

Nu ser jag och även vi fram emot nya utmaningar och möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar