onsdag 11 mars 2015

Varför??

Varför jag startar denna blogg och kommer satsa mycket i det fortsatta arbetet är för att jag tror på att mina erfarenheter kan komma till nytta för andra, medan andras erfarenheter kan komma till nytta för mig. Lyckas jag inspirera andra att göra nya saker eller våga mer kommer jag känna att jag har lyckats och detta är mitt mål. Jag tror och hoppas att mina tankar och funderingar väcker nya tankebanor hos andra.

Mitt liv går i full fart med siktet högt, dock har det inte alltid varit så. Det som är intressant är hur det har blivit så och hur man lyckas fortsätta.

För att bli något extra i livet och bli framgångsrik kommer man möta personer som inte tror på ens idéer. Detta har jag redan gjort och det är anledningen till namnet. Flera personer har kallat mig galen hittills i livet och sagt att jag inte kan uppnå det jag vill. Detta motiverar mig då jag vill bevisa folk att jag visst kan!

Välkomna till min galna resa emot mina mål!



Våga bli kallad galen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar